-->

رسانه محبوب برنامه نویسان جوان

...رسـانـه ای پـویـا بـرای عـلاقـمـنـدان بـه دنـیای کـامـپـیـوتـر ، فـنـاوری اطلاعـات ، برنامـه نویسـی ، آموزش و

رسانه محبوب برنامه نویسان جوان

...رسـانـه ای پـویـا بـرای عـلاقـمـنـدان بـه دنـیای کـامـپـیـوتـر ، فـنـاوری اطلاعـات ، برنامـه نویسـی ، آموزش و

اسلاید شو

رسانه محبوب برنامه نویسان جوان
گنج سخن
افکارسنجی
نویسندگان
تبلیغات
وضعیت آب و هوا
اخبار فناوری

حل مشکل"پردازش com.google.process.gapps متوقف شده است"در گوشی و تبلت های اندرویدی در کمتر از 5 دقیقه!

صفحه کلید اندروید متوقف شده است!

 برای حل این مشکل کافیست روشهای زیر رو دنبال کنید:

روش اول :  Reset Apps Preference

-1 وارد بخش Settings )تنظیمات(  دستگاه خود شوید .

-2 و بعد از آن Application manager )مدیریت برنامه هارا انتخاب کنید.

-3 کلید لمسی بخش تنظیمات یا منو را فشار دهید تا دو گزینه زیر برای شما به نمایش در آید:

 Sort by size )مرتب سازی با سایز(

 Reset app preferences )ریست کردن عملکرد برنامه(

 

-4 گزینه دوم را که همان Reset app preferences میباشد را انتخاب کنید

 5- و بعد از آن روی Reset apps )ریست برنامه ها( کلیک کنید. 

     برای اطمینان ، این مرحله را دو بار انجام دهید.

 

 

روش دوم : Disable The Downloads

دومین روش برای حل این مشکل غیرفعال کردن بخش Downloads است در این روش شما باید بطور موقت بخش دانلودهای گوشی خود را غیرفعال نمایید. بخاطر داشته باشید که در این روش بخش دانلودهای گوشی غیرفعال میشود و نه نرم افزار مدیریت دانلود(Download manager)

 

-1 وارد بخش Settings )تنظیمات دستگاه خود شوید .

-2 و بعد از آن Application manager )مدیریت برنامه هارا انتخاب کنید.

cepro.blog.ir

-3 در اینجا 3 انتخاب دارید

برنامه های دانلود شده یا Downloaded ؛

برنامه های در اجرا یا Running ؛

همه برنامه ها یا All (ابتدا این گزینه) و سپس گزینه دانلودها (Downloads) را انتخاب کنید.

cepro.blog.ir

 4-گزینه غیرفعال کردن یا Disable را انتخاب کنید. و پس از مدتی دوباره آن را فعال نمایید.

cepro

 

5- در صورت تمایل این آموزش را به صورت یک فایل pdf از لینک زیر دریافت نمایید

در پایان :

نظر شما چیست؟ آیا راه های بهتری هم برای حل این مشکل وجود دارد؟ شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال(در صورت داشتن سوال مدل دستگاه خود را ذکر نمایید) و یا نظر خود را ، راجع به این مطلب  با ما درمیان بگذارید :)

 

مطالب مرتبط :

آموزش تصویری : جلوگیری از هنگ کردن و دانلود خودکار عکس ها و فیلم ها در تلگرام

صفحه کلید اندروید متوقف شده است! + روش جدید

متاسفانه، برنامه موردنظر متوقف شده است!

صفحه بندی شماره ای مطالب در بلاگ بیان

 

cepro.blog.ir   cepro.blog.ir   cepro.blog.ir   cepro.blog.ir   cepro.blog.ir

برای سلامتی و فرج امام زمان (عج) صلوات  الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

دیدگاه ها (۱۴۶)

سلام گوشی من سامسونگ روی صفحه اش نوشته صفحه کلید سامسنگ متوقف شد لطف پاسخ دهید

س خوبین تروخدا میدونین بگین من گوشیم رو بروزرسانی کردم ولی روشن کردم مینویسه صفحه متوقف شده است میدونید بگین تروخدا

 

سلام‌گوشی من j5  هست حتی در حالت سیف مود هم‌کیبور برای وارد کردن رمز بالا نمی اید چکار‌کنم؟

عالی بود

سلام گوشی من خاموش شد و حالا صفحه تایپ برای من پنهان شده من برای این مشکل باید چیکار بکنم

سلام ببخشید من تبلتم سامسونگ تب 3هستش اصلا حتی اگر هم بخواهم رمز گوشیم رو بزنم کیبورد گوشیم بالا نمیاد که وارد تنظیمات و اینجور چیزا شوم لطفا راهنمایی کنید 

سلام.گوشی من قفل هست والان که میخوام بازش کنم کیبورد رو برام نمیاره که قفل رو بازکنم نمیدونم مشکل چیه کیبورد متوقف شده یا چیزه دیگه ای لطفا راه حلی پیداکنید تا بتونم گوشیم رو بازکنم 

سلام.گوشی من قفل هست والان که میخوام بازش کنم کیبورد رو برام نمیاره که قفل رو بازکنم نمیدونم مشکل چیه کیبورد متوقف شده یا چیزه دیگه ای لطفا راه حلی پیداکنید تا بتونم گوشیم رو بازکنم 

فسمت امن گوشی که گفتید برای برطرف شدن مشکل گوشی انجام بدیم دقیقا چی کار میکنه میشه توضیح بدید.

سلام . گوشی من سامسونگه روی صفحه قفل شه . نمیتونم حتی رمز بزنم . مرام این پیام صفحه کلید متوقف شده رو میاره . چندبارم خاموش روشن کردم . روی شروع مجدد زدم ولی کار نکرد . چی کار کنم ؟

پاسخ:
سلام به حالت امن یا سیف مود (Safe mode) گوشی وارد شید مراحل گفته شده در ایم آموزش رو انجام بدید مشکل رفع میشه 

سلام.خستع نباشید .گوشی من نوت3 هست.زبان کیبردشو فارسی کردم ولی حالا ک قفل شده توی رمزم حروف انگلیسیه و کیبورد زبانش تغییر نمیکنه. راهی هست ک مثلا بتونم گوشیو وصل کنم به کیبورد لپ تاپ و رمزشو بزنم!؟

 

سلام گوشی من سامسونگ s6 edge هست برنامه  go kibord به روزرسانی کردم اما قفل شد و دیگه حتی نتوانستم رمز گوشی را وارد کنم و پیام ( متوقف شدن این برنامه ) مواجه شدم لطفا هرچه سریعتر کمکم کنید چون حتی رمز گوشی را حتی  نمیتوانم وارد کنم  
سلام.گوشی من Galaxy j5 هست،یک اپلیکیشن ریختم که بعد از اون صفحه کلید متوقف شد و الان هم گوشی قفل هستش و اصلا صفحه کلیدی برای تایپ رمز وجود نداره. سیف مود را که فعال کردم باز خود گزینه ی سیف مود که پایین صفحه می آید هرچه روش میزنم کار نمی کند و وضعیت مثل قبل است و گوشی پسورد میخواهد و کیبوردی در کار نیست.باید چه کار کنم؟ به اطلاعات روی گوشی خیلی نیاز دارم و نمیتوانم بگذارم پاک شود
سلام  گوشی من a5 2016 هستش گوشیمو رو حالت ذخیره نیرو بیشتر گذاشتم الان پیغام "تشخیص اثر انگشت شما ممکن نیست برای بازگشایی قفل دستگاه رمز ورود پشتیبان را وارد کنید" در صورتی که اصلا صفحه کلید بالا نمیاد تا رمز ورود رو وارد کنم چند بار هم ریستارت و خاموش روشن کردم ولی بازم نشد.ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ:
از طریق سیف مود گوشی میتونید وارد گوشی بشید و کش صفحه کلید رو حذف کنید
موفق باشید
سلام خسته نباشید آقا ما خودمون  دستی کیبورد گوشی رو حذف  کردین  تو مدیریت  برنامه غیر فعالسازی کردیم  بعد که  گوشیم. قفل شد  رمز داشت  حالا  کیبورد بلا نمیاد که رمزشو بزنم  باید چکار کنم .نمیخواهم گوشیمو فلش بزنم. اگه میشه راهنمایی کنید منتظرم .ممنون 
پاسخ:

سلام 
سوال خود را اینجا مطرح کنید!
سلام گوشیم سامسونگ a3  هست برنامه صفحه کلید متوقف شده راهنماییم کنید ممنون
پاسخ:

سلام 
سوال خود را اینجا مطرح کنید!
سلام خسته نباشین .تبلت من لنوو هست وقتی میرم به کلش یا سایر بازی های انترنتی بالا نمیاره دقیقا مشکل  چیه
پاسخ:

سلام 
سوال خود را اینجا مطرح کنید!
سلام خوبید
گوشی من سامسونگ جی 5 دارم صفحه کیبوردش بالا نمیاد میشه راهنمای کنید لطفا
پاسخ:

سلام 
سوال خود را اینجا مطرح کنید!
سلام.گوشی من اچ تی سی 620جی هست.
کلید بک کار نمیکنه و کیبورد بالا نمیاد.این کار رو انجام دادم و تاثیری نداشت
پاسخ:

سلام 
سوال خود را اینجا مطرح کنید!
سلام گوشی من هواوی y520قبلنا چندبار این اخطارا  که واسه همه برنامه هام میومد  با ریست فاکتوری درست میشد اما الان هرچی ریست فکتوری رو میزنم گوشیم درست نمیشه حتی با کامپیوتر گوشی رو هم فلش کردم اما بازم هیچ برنامه ای نه پاک شده بود نه گوشیم درست شد خواستم فایل downloadsرو تو بخش برنامه ها غیر فعال کنم گزینه اینم غیر فعال شده بود راهی هست واسه درست شدنش؟
پاسخ:

سلام 
سوال خود را اینجا مطرح کنید!
سلام وقتتون بخیر گوشی من خاموش که شد روشن میشه جای که رمز گوشی میخوام وارد کنم صفحه کلید بالا نمیاد
پاسخ:

سلام 
سوال خود را اینجا مطرح کنید!
سلام ببخشید گوشی من تو قسمت کلید برگشت در کنارش یه تیک کوچیک اومده که تا دستت بهش بخوره کلید ها برگشت و بقیه میرن پایین و بالا نمیان تا این که تنظیمات کارخانه بزنی ظاهر میشن ولی اون تیکه نمیره
گوشی ccit s9
پاسخ:

سلام 
سوال خود را اینجا مطرح کنید!
سلام ببخشید گوشی من تو قسمت کلید برگشت در کنارش یه تیک کوچیک اومده که تا دستت بهش بخوره کلید ها برگشت و بقیه میرن پایین و بالا نمیان تا این که تنظیمات کارخانه بزنی ظاهر میشن ولی اون تیکه نمیره

پاسخ:

سلام 
سوال خود را اینجا مطرح کنید!
سلام ببخشید گوشی من تو قسمت کلید برگشت در کنارش یه تیک کوچیک اومده که تا دستت بهش بخوره کلید ها برگشت و بقیه میرن پایین و بالا نمیان تا این که تنظیمات کارخانه بزنی ظاهر میشن ولی اون تیکه نمیره

پاسخ:

سلام 
سوال خود را اینجا مطرح کنید!
دمت گرم
سلام گوشی من samsung galaxy s6 هست
رمزش ب صورت نوشته واردمیشه ولی کیبوردم بالا نمیاد هرکاری میکنم
مینویسه samsung keyboard keeps stopping 
میشه راهنمایی کنید لطفا؟
۰۸ دی ۹۶ ، ۱۹:۱۳ محمد امین
سلام و تشکر از مطالب خوبتون من دو روش را امتحان نمودم ولی هیچکدام مشکل توقف صفحه کلید را حل نکرد باید چکار کنم
پاسخ:

سلام 
سوال خود را اینجا مطرح کنید!
دوستان سلام گوشیه من سامسونگ مدل   آ700 هستش من گوشیم رو رو حالت ذخیره نیرو بیشتر گذاشتم وچند دقیقه بعد وقتی خواستم که گوشیرو روشن کنم دیگه کیبورد بالا نیومد که نیومدو اینم اضافه کنم که اطلاعات مهمی داخل گوشی دارم که نمیتونم فلش کنم خواهش میکنم کممک کنید
پاسخ:

سلام 
سوال خود را اینجا مطرح کنید!
سلام، اگه از روش اول استفاده کنیم برنامه ها و بازی های گوشی هم که قبلا نصب کردیم به کل پاک میشه؟
۰۳ آبان ۹۶ ، ۰۸:۴۸ امید صفدری زاده
با سلام ، گوشی من S6 سامسونگ هست ، کیبوردش قفل شد ، گوشی رو ریست کردم گفتم شاید درست بشه ، ولی گوشی موقع بالا اومدن رمز میخواست و با کیبورد باید واردش میکردم ، الان گوشیم قفله نمیدونم چیکار کنم ، با سیف مود هم اومدم بالا بازم اونجام رمز میخواست .. خواهش میکنم  راهنماییم کنین .

مشکلم بااین چیزاحل نشد بازم کیبوردم بالا نمیادومتوقف شده کمک گنید ممنون میشم

با سلام.مشکل گوشی  ال جی جی۳ من اینه که کیبورد بالا نمیاد تا قفلش رو باز کنم.چون رمزش تایپیه.در پستی گفته شده از حالت سیف مد استفاده کنین.ولی در حالت سیف مد هم نیاز به تایپ رمز هست.و مشکل من هم همینه.آیا راهی وجود داره بدون از بین رفتن اطلاعات قفل رو باز کنم؟ 
با تشکر
با سلام.مشکل گوشی  ال جی جی۳ من اینه که کیبورد بالا نمیاد تا قفلش رو باز کنم.چون رمزش تایپیه.در پستی گفته شده از حالت سیف مد استفاده کنین.ولی در حالت سیف مد هم نیاز به تایپ رمز هست.و مشکل من هم همینه.آیا راهی وجود داره بدون از بین رفتن اطلاعات قفل رو باز کنم؟ 
با تشکر
سلام من گوشی گلکسیJ5دارم وصفحه کلیدم بالا نمی یاد رمزم هم حرف هستش حالت Safe Modeهم زدم ولی فایده ای نداشت لطفا کمکم کنید
سلام,تشکر میکنم از مدیریت وبسایت از بابت راهنمایی در خصوص رفع مشکل متوقف شدن صفحه کیبرد,با قرار دادن آموزش رفع نقص مشکل گوشی اینجانب مرتفع شد.
سلام خسته نباشید من گوشیم سامسونگ j7 هستتش هر کاری میکنم صفحه تایپم بالا نمیاد میشه بگید باید چیکار کنم
سلام من گوشیم مدلش s3neo هستش به خاطر اینکه بدون دردسر otg ساپورت کنه رام پورت شده s5mini روش فلش زدم در ابتدا  هیچ مشکلی نیست ولی وقتی توی تنظیمات صفحه کلید به کیبوردش زبان فارسی رو  دانلود و اضافه میکنم فقط کافیه گوشی یکبار خاموش و روشن بشه اونوقته که پشت سر هم پیغام میده که صفحه کلید متوقف شده است حتی راه کارهای شمارو به کار بردم ولی فایده نداره ووقتی میخوای چیزی بنویسی عملا صفحه کلیدی وجود نداره و فقط google voice search هست اگه راهی هست که کلا رام رسمی خودشو کاری منم otg بخونه که خیلی بهتره اگر هم بشه مشکل همین رام پورت شده رو حل کرد که چه بهتر خواهش میکنم راهنماییم کنید چون دیگه علمم به اینجاها قد نمیده
۱۵ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۵۷ الهام یوسفی
سلام خسته نباشید من گوشیم هواوی g6 هست و چند روزه که وارد صفحه برای تایپ میشم مبنویسه متاسفانه روش ورودی هواوی متوقف شده است البته این کارایی که در بالا توضیح دادید هم انجام دادم و درست نشد و علاوه براین موقعی کی کسی بامن تماس میگیره دکمه برقراری تماس رو که میزنم قطع میشه اما برای تماس گیرنده هزینه و ثانیه میره تا وقتی اونهم قطع نکنه لطفا کمکم کنید
۱۴ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۱۸ الهام یوسفی
سلام من گوشیم هواوی g6هست و صفحه کلیدش بالا نمیاد و مینویسه روش ورودی هواوی متوقف شده است و همینطور موقع برقراری تماس وقتی دکمه برقرلری رو میزنم تماس قطع میشه اما برای تماس گیرنده هزینه برقراری تماس میفته میشه کمکم کنید
سلام گوشی من j1 مدل sm-j110h هستش گاهی وقتا کیبورد گوشی هنگ میکنه اصلا بالا نمیاد که تایپ کنم. مثلا وقتی میرم کلش او کلنز بازی کنم نمیتونم چیزی بنویسم چون اصلا بالا نمیاره کیبورد. باید چی کار کنم تا این هنگی کوشی من درست بشه؟ آیا باید رام عوض کنم؟؟؟ لطفا کمکم کنید.ممنون
 سلام , خسته نباشید
گوشی من هواوی ۵١٠ تک سیمکارته هست , ١:هنگام نوشتن و تایپ صفحه کلید پس از چند دقیقه خود به خود بسته میشه و هر چند باری که روی صفحه ای که مینویسم کلیک میکنم صفحه کلید باز نمیشه , تا بعد چند دقیقه که خودش باز میشه و این پایان ماجرا نیست چون هنوز تایپ کردنم به سی ثانیه نرسیده بسته میشه و همون اشو همون کاسه , خواهش میکنم کمکم کنید
٢: در گوشی های هواوی سه خانه پایین گوشی هست از سمت راست یه سه خط که برا منو هست معمولا یه چیز شبیه خانه و بعدی یه فلش که مراحل با زدن اون به عقب بر میگرده , با زدن اون وسطی که شبیه یک خانس برنامه باز شده کلا بسته میشه و با نگه داشتن بر روی ان برنامه های باز شده پست سر هم میاد و امان بسته شدن انهاست , مشکل من این است که سه روزه هرچه این رو نگه می دارم عمل نمیکنه که برنامه های باز را ببندم , خواهش میکنم بگویید چه کنم
#من برای تایپ مشکلم با این صفحه کلید خیلی سختی کشیدم , لطفا به دو سوالم پاسخ بدین که زحمتم هدر نره
با سلام و خسته نباشید .
تبلت ایسوس بنده مشکل پیدا کرده . نمیتونم تماس بگیرم . این پیام درج میشه : برنامه نصب شده ای برای اقدام انتخاب شده در دسترس نیست .
دستورتونو بفرمائید ممنون میشم .
یا علی .
با سلام و خسته نباشید
من گوشی ال جی k10 تازه خریدم وقتی بعضی از برنامه هارو باز میکنی وسطش متوقف میشه بعد برنامه پیام ک این پیام متوقف اومد دیگه برنامه پیامم باز نمیشه و کار نمیکنه 
با سلام. من گوشی سامسونگ گلکسی نوت 3 دارم از وقتی اندروید را 5 کردم مرتب کیبورد فارسی گوشیم میره و باید برم تو تنظیمات و فارسی را دانلود کنم. و اگه اینترنت نداشته باشم دیگه کیبورد فارسی ندارم. لطفا راهنمایی بفرمایید چکار کنم کیبورد فارسیم بمونه. ممنون از شما
سلام  گوشی من گلکسی j1 mini prime هستش که دو روز پیش زدم برنامش آپ دیت بشه  نمیدونم چیشد که وقتی تموم شد یه همچین اروری داد:صفحه touch wizمتوقف شده
خواهشا کمک کنید گوشیم از کار افتاده  ممنونم
سلام واقعا ممنونم از سایتتون. من دو ماه بود که گوشیم تایپ نمیکرد و صفحه کلیدش کار نمیکرد . با استفاده از روش های بالا موفق شدم گوشیمو درست کنم  گوشی ال جی دارم.متشکرم.
سلام وقتتون بخیر ببخشید من صفحه کلید گوشیم بالا نمیاد از شانس قفل گوشیم هم رمز پین گذاشتم نمیتونم اقلا به تنظیمات گوشیم دسترسی داشته باشم میشه لطف کنید بگید باید چیکار کنم؟
سلام من یه  samsung GALAXY TAB3 LITE دارم صفحه کیبوردش برای زدن رمز تبلت ام بالا نمیاره چه کارش کنم درست شه؟؟؟؟
سلام من گوشیم zteهستش صفحه کلیدش لصلا بالانمیادچکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
از طریق سیف مود امتحان کنید
سلام من تبلت tab3دارم خودبخود چن وقتیه ک کیبردش داخل برنامه هایی مثل اینستا بالا نمیاد البته وایه تایپ پیام میاد بالا چیکارش باید بکنم میخوام ریسیتش کنم ک هرچی دکمه ی ریسیت رو میزنم درس نمیشه لطفا کمکم کنید 
سلام من گوشیم A8 هستش پس از اپدیت کردن برنامه ها هنگام پایپ کردن کیبورم بسته میشه ممنون میشم راهنماییم کنید
سلام من گوشیم lg grstylusهست و کیبوردم متوقف شده و نمیتونم رمزم رو بزنم و وارد گوشیم شم ایا امکان داره که درست بشه گوشیم؟ خیلی ممنون میشم اگه کمکم کنین
سلام من گوشیم lg grstylusهست و کیبوردم متوقف شده و نمیتونم رمزم رو بزنم و وارد گوشیم شم ایا امکان داره که درست بشه گوشیم؟ خیلی ممنون میشم اگه کمکم کنین
برنامه هام اجزه دسترسی ب گوشی رو نداره
مثلا تلگرام نمیتونه ب میکروفون یا دوربین یا حافظه دسترسی پیدا کنه خوشحال میشم پاسخ رو برام ایمیل کنین
برنامه هام اجزه دسترسی ب گوشی رو نداره
مثلا تلگرام نمیتونه ب میکروفون یا دوربین یا حافظه دسترسی پیدا کنه خوشحال میشم پاسخ رو برام ایمیل کنین
سلام.
ممنون از راهکار خوبتون برای فعال کردن کیبورد

سلام خسته نباشید گوشی من ال جی 4 استایلوس هست کیبوردش بالا نمیاد و نشون نمیده چه کار کنم
سلام. صفحه کلید گوشی سامسونگ غیر فعال شده و هر کاری کردم فعال نمیشود. لطفا راهنمایی کنید
مدتی هست که صفحه کلید سامسونگ جی ۵ من غیر فعال شده است و وقتی انتخاب میکنم هیچ صفحه کلیدی جهت تایپ کردن ظاهر نمیشود. لطفا راهنمایی کنید
سلام گوشی من not 3 هست کیبورد غیرفعال شده و رمزم هم تایپی هست 
نمیتونم وارد گوشی بشم چه بکنم
پاسخ:
سلام از طریق سیف مود گوشی رو بالا بیارید.
سلام  روی گوشیم انجام دادم  که صفحه کلید رو زیر نویس چند زبان   انجام درست نشد؟؟  چی کار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 پاک شدن صفحه کلید در سامسونگ galaxy j چجوری که میرم  به تنظیمات  صفحه کلید در سامسونگ galaxy j  درست کنم؟

باسلام .با گوشیشو صفحه کلید  پاک شدن صفحه کلید در سامسونگ galaxy j  چیکار کنم ؟ که درست کنم تنظیمات ؟؟


سلام.من گوشیم galaxy note 4 هستش تقریبا ۳ سال هست که دارمش.جدیدا متوجه شدم که یک ردی از کیبوردم پشت صفحه ام مونده...یعنی مثلا دارم تو گالری عکس نگاه میکنمدیا میرم تو اینترنت مطلبومیخونم و یا هرجای دیگه ای که میرم این رد کیبورد باهام هست.یک رد خیلی کم رنگی از کیبوردم که میشه متوجهش شد.
باید چیکار کنم که از شرش خلاص شم؟؟:)
درود بر شما،آخرین پیامی که جواب دادین مربوط به بهمن ۹۵ه خداکنه وقت کنین سوال منم زود ببینین،گوشیم htcدیزایر۲سیمکارته،کیبردم از کار افتاده نمیتونم پسوورد بزنم و وارد بشم،از طرفی کلی عکس و فیلم و اطلاعات دارم که نمیخوام با فرمت کردن گوشیم از بین بره،راه دیگه ایی بجز ریست فکتوری هس؟عکسام برام مهمه
سلام خسته نباشید
گوشی من هوآوی هست مدل٦٣٠
از دیشب شماره گیر نداره وحذف شده
نه میتونم زنگ بزنم نه پس ورد وارد کنم چون شماره گیر نداره
چکارکنم
لطفا کمک کنید،ممنونم
سلام گوشی من LG G3beatهست لمسش کار میکنه اما کیبوردش اصلا بالا نمباد ک چیزی تایپ کنم   تکنیک بالارو انجام دادم درست نشد لطفا کمک کنیدد
سلام خسته نباشید
گوشی من هواوی g610 هر کیبوردی رو که روی گوشیم نصب میکنم استیکرهاشو مشکی میاره
میشه لطف کنید و راهنماییم کنید خیلی ممنون
 گوشیم هواوی وای320هست همه برنامه های اندروید گوشیم روبه این شکلی هشدار میده unfortunateyl
پاسخ:
سلام احتمالا به دلیل نصب بیش از حد توان، گوشی تداخل دیتا پیدا کرده از طریق Safe mode (حالت امن)گوشی وارد بشید همه برنامه های مشکل دار بجز برنامه های سیستمی که خودتان نصب نکرده اید را حذف نمایید و سپس: 1- وارد بخش تنظیمات (System Settingsگوشی سپس به مدیریت برنامه ها  Application Manager بروید 2- به تب All ( همه (را بروید 3- از بین برنامه های موجود برنامه (google play serviceرا انتخاب کنید  4- سپس بر روی manage space و بعد Clear cache و بعد Clear data کلیک کنید 5- گوشی را خاموش روشن کنید. این کار رو برای برنامه های : google app و Media Storage و هر برنامه ای که متوقف شده هم انجام بدید.
سلام خسته نباشید
گوشیم LG L70 هست
چند ساعتی هست که موقع کار با گوشی پیام ( متاسفانه فرایند android.phone.com متوقف شده است ) رو ارسال میکنه و هیچ کاری نمیتونم بکنم لطفا راهنماییم کنین
پاسخ:
این اقدامات رو روی برنامه Phone App هم انجام بدید یعنی :
زبان گوشی را انگلیسی کنید
1- وارد بخش تنظیمات (System Settingsگوشی 
سپس به مدیریت برنامه ها  Application Manager بروید
2- به تب All ( همه (را بروید
3- از بین برنامه های موجود برنامه (Phone Appرا انتخاب کنید
4-  سپس بر روی Force close و Clear data و بعد cache Clear  کلیک کنید
5- گوشی را خاموش روشن کنید

سلام گوشی من جی730هواوی،همش پیام میادتنظیمات متوقف شده است ودیگه نمیشه رفت توتنظیمات چیکارکنم توروخداکمک کنید،فلش هم انجام دادم نشددرست،یهورویه صفحه وایمیسته خاموش میشه دیگه روشن نمیشه

پاسخ:
سلام وارد بخش safe mode گوشی بشید و از اون طریق عملیات گفته شده در پست رو روی setting اعمال کنید
خیلی ممنونم که وقت گذاشتید برای مطالبات مفید و سودمند مشکل حل شد . تشکر میکنم
پاسخ:
 از اینکه مشکلتان رفع حل خوشحالیم.
باسلام .منظور از تب برنامه نویسان ،گزینه دیویلوپر منژمنت بود.که از قسمت سریال گوشی وزدن ۷بار روی آن فعال میشد.که با انجام مراحل حذف دیتا و کلر کش ازقسمت برنامه ها درست شد.ممنون ازمطالب مفیدتون

پاسخ:
سلام خوشحالیم که مشکلتان رفع شده :)
باسلام اسناد عزیز.چندروز پیش محدودیت داده تنظیم کردم ولی بعد چندروز وقتی میرم روقسمت محدآدیت داده،اخطار توقف محدودیت داده مینویسه.تبلت لنوو3500دارم.ممنون میشم کمک کنید.ضمنا درمورد حذف کردن تب برنامه نویسان راهنمایی کنید.که چطور برش دارم،چون قبلاروی یک سریال درقسمت اطلاعات گوشی رفتم و7بارزدم بازشدحالا نمیتونم برش دارم.
پاسخ:
سلام
1- وارد بخش تنظیمات (System Settingsگوشی 
سپس به مدیریت برنامه ها  Application Manager بروید
2- به تب (همه (All را بروید
3- از بین برنامه های موجود برنامه (Data Usageرا انتخاب کنید
4-  سپس بر روی Clear cache و بعد Clear data کلیک کنید
5- گوشی را ریست کنید
6- منظورتان از تب برنامه نویسان چیست؟

موفق باشید;
سلام . گوشی من htc m9 چینی است. قبلاً روت کردم . خواستم برنامه های ویروسی دانلود شده از اینترنت را پاک کنم ندانسته احتمالا برنامه های rom را پاک کردم. حالا دکمه های home , return , mutitasking و نوار بالایی را ندارم با فکتوری ریست و هارد ریست هم درست نشد. تو رو به خدا کمک کنید.
پاسخ:
سلام
اگر واقعا فایل های مربوط به رام رو پاک کرده باشید با ریست 
فکتوری نمیتوانید آنها را برگردانید باید رام رو ریکاوری کنید
به سایت موبالستان برید دوستان اونجا هستن راهنمایی تان 
خواهد کرد

موفق باشید;
سلام ببخشید من میتوانم رمزم را وارد کنم . اما نمیتوانم چیزی تایپ کنم.و توی تبلت من اپلیکیشن مدریت برنامه ها وجود ندارد. لطفا راهنماییم کنید
پاسخ:
سلام 
غیرممکن است وجود نداشته باشد باید به دنبال نامی 
با همین مضمون بگردید مثل Manage apps
یا Application manager و ...
زبان تبلت را انگلیسی کنید به این گزینه ها برخواهید خورد
سلام دست شما درد نکنه دست مریزاد واقعا سایت باحالی دارین خیلی بهم کمک کرد
پاسخ:
سلام متشکرم
سلام من یه تبلت وین تاچ دارم که وارد هر برنامه ای میشم میگه متسفانه صفحه کلید متوقف شده است رمزم هم تایپ کردنی است ان را نیتوانم وارد کنم اما بدون صفحه کلید نه میتوتنم پیام دهم نه به اینترنت متصل شوم و هیچ کاری نمیتوانم انجام دهم - لطفا کمکم کنید
پاسخ:

سلام جهت هارد ریست و برداشتن قفل پترن تبلت مدل وین تاچ بدون باکس باید تبلت رو خاموش کنید و کلید ولوم پایین و کلید هوم و پاور رو همزمان نگه دارید لوگوی وین تاچ رو که دیدید کلید ولوم پایین و هوم رو رها کنید و فقط کلید پاور رو نگه دارید ومنتظر بمانید تا عکس آدمک بیاد و تبلت ریست بشه ودر نهایتا هارد ریست میشه رمز از بین میره و بعد باتوجه به مراحل گفته شده در مطلب بالا اقدامات را انجام بدین.


موفق باشید

گوشی من درتنظیمات قسمت ساخت حساب گوگل متوقف میشه چکارکنم درست شه ؟
پاسخ:
سلام

احتمالا سرعت اینترنت پایین هست و نرم افزار نمیتونه با سرور ارتباط برقرار کنه!

اگر از اینترنت وای فای برای ساخت اکانت استفاده کنید.
با سلام من یه تبلت لنووtab 2 a8-50 دارم
یک رم ریدر بهش وصل کردم تا بوسیله اون یه سری برنامه بریزم رو گوشی ولی متاسفانه رم ریدر توی تبلت شکسته شد که یه پیام اومد منم لغو زدم ولی بعد همه ی چیزا پاک شد
الان حتی برنامه تنظیمات نداره یعنی هیچی نداره فقط یه صفحه میاد که میگه برای دانلود کردن به اینترنت وصل شوید که اونم وصل نمیشه... لطفا راهنماییم کنید 
پاسخ:
سلام 

منظورتان از (همه چیزا پاک شد) چیست؟ حدالامکان متن خطاها و یا تصویری از آن را برای ما ارسال نمایید
با سلام من یه تبلت لنووtab 2 a8-50 دارم
یک رم ریدر بهش وصل کردم تا بوسیله اون یه سری برنامه بریزم رو گوشی ولی متاسفانه رم ریدر توی تبلت شکسته شد که یه پیام اومد منم لغو زدم ولی بعد همه ی چیزا پاک شد
الان حتی برنامه تنظیمات نداره یعنی هیچی نداره فقط یه صفحه میاد که میگه برای دانلود کردن به اینترنت وصل شوید که اونم وصل نمیشه... لطفا راهنماییم کنید 
۱۵ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۲۰ فاطمه یزدانی
سلام تو رو خدا کمک کنید مشکل گوشی من حل بشه گوشی من LGE440 خطای کیبورد متوقف شد داد حالا چون رو گوشیم رمز باید تایپ کنم که باز بشه کیبورد نمیاد بالا که رمز و تایپ کنم و همینجوری مونده ریست هم کردم باتری هم چند دقیقه درآوردم بازم درست نشد اصلا هم نمیتونم وارد گوشی بشم بخاطر رمز و نبودن کیبورد آیا میشه به صورت سخت افزاری گوشی را فرمت کنم؟ چون چاره دیگه ای نیس
پاسخ:

سلام جهت هارد ریست و برداشتن قفل پترن مدل E440 ال جی بدون باکس باید گوشی رو خاموش کنید و کلید ولوم پایین و کلید هوم و پاور رو همزمان نگه دارید لوگوی lg رو که دیدید کلید ولوم پایین و هوم رو رها کنید و فقط کلید پاور رو نگه دارید ومنتظر بمانید تا عکس آدمک بیاد و گوشی ریست بشه ودر نهایت گوشی هارد ریست میشه موفق باشید

۱۵ فروردين ۹۵ ، ۰۷:۴۷ فاطمه یزدانی
سلام گوشی من LGE440 هست وقتی داشتم باهاش کار میکردم دو تا خطا داد گوگل پلی متوقف شد و خطای کیبورد متوقف شد حالا دیگه نمیتونم وارد گوشی بشم چون کیبورد ندارم و باید رمز را وارد کنم رمز عبور باید تایپ بشه که بخاطر نبود کیبورد نمیشه لطفا لطفا کمکم کنید
سلام.خسته نباشین.گوشی من هواوی g510-0010 هست.دو سیم کارت.
گوشی من دیشب تا صبح هر وقت خواستم باهاش کار کنم پیغام متوقف شده برنامه ها رو میداد.تا جایی که بجای ایکون برنامه ها عکس اون ادمک سبزه بود.
خاموش روشن هم میکردم باز پیغام میداد.
بعد بجای خاموش از ریسیت معمولی که با فشار دکمه پاور و زیر قسمت خاموش کردن(اسم دقیق این کار یادم نیست) استفاده کردم.پنج دقیقه شد ولی گوشی خاموش نشد و فقط نوشته بود در حال خاموش کردن.
مجبور شدم باطری خارج کنم.دیگه روشن نشد.
شارژ هم90درصد بود.
باطری عوض کردم نشد.
به شارژ متصل کردم ولی هیچی .حتی چراغ شارژ هم روشن نشد.
راهنمایی کنین
پاسخ:
سلام متشکرم
مشکل توقف برنامه ها ممکن است برای هر سیستمی پیش بیاد که نباید برای حل آن  دست به هر اقدامی زد! در مطلب 
بطور کامل راه حل آن را بررسی کردیم مشکل شما مشابها برای یکی دیگر از عزیزان هم پیش آمده بود که منجر سوختن هارد گوشی شده بود که امیدوارم برای شما این چنین نباشد گوشی شما باید از نزدیک بررسی شود پیشنهاد میکنم آن را به یک تعمیرکار مجاز و معتبر بسپارید.

موفق باشید;
آقا دمت گرم 
خیلی ممنون خیلی لطف کردی
واقعاااا استادید. بسیارررر ممنون.
با روش دوم درست شد. 
خدا خیرت بده 
پاسخ:

خواهش میکنم متشکرم :)
با سلام. من گوشیم s3 I9305 4.4.4. الان چند ساعته بم اجازه نمیده به هوم برم. میزنه touchwiz home has stopped. چیکار کنم؟ ؟ . لطفا کمک کنید. خیلی ضروریه. با تشکر 
پاسخ:
سلام

روش اول :

گوشی را خاموش و حداقل 30 ثانیه باتری دستگاه را از آن خارج و مجدد روشن نمایید

روش دوم
1- وارد بخش تنظیمات (System Settingsگوشی 
سپس به مدیریت برنامه ها  Application Manager بروید
2- به تب (همه (All را بروید
3- از بین برنامه های موجود برنامه (TouchWizرا انتخاب کنید
4-  سپس بر روی Clear cache و بعد Clear data کلیک کنید

روش سوم
1- رفتن به Settings
2- Home Screen Mode
3- انتخاب Basic Mode
4- Apply
5- در صورت رفع نشدن مشکل به  Easy Mode تغییر دهید


سلام خسته نباشید 
گوشی موبایل من سونی اکسپریا ام 2 هست و صفحه اصلی بین الملل اون متوقف شده است و صفحه کلاسیک فعال هست مشکل از کجاست ممنونم میشم راهنماییم کنید 
متشکرم 

پاسخ:
سلام
اول باید ببینید علت توقف چیست؟ 
آیا برای ذخیره سازی نیرو این صفحه (صفحه کلاسیک) فعال شده یا خیر؟ که اگر این طور هست از داخل منوی تنظیمات میتوانید آن را به حالت اولیه درآورید اما اگر صفحه بین الملل به دلایل نرم افزاری متوقف شده متن خطای نمایش داده شده را برای ما گزارش کنید 
سلام.من گوشیم دیشب همش ی پیغام خطا روش میومد ک نمیرفت و گوشی هنگ کرد.
مجبور شدم ری استارت کنم.بعدش ک روشن شد اندرویدش اصن بالا نمیاد چیکار کنم؟؟؟تمام پوشه های کش رو هم از طریق usb از گوشی پاک کردم.فقط ی صفحه باز مسشه ک بالاش زده emergency data processing
پایین ترش نوشته internal storge damaged and is now unavailable. please choose one of the following option:
دوتا گزینه داره یکی ری استارت گوشی اون یکی زده restore factory setting.
وقتی اوکی میکنم ی کادر باز میشه ک بالاش زده not!
تو کادر نوشته all data and applications will be erased from the internal storage.you cannot reverse this action.data backup is unavailable because the internal storage has been damaged.
چ بلایی سر گوشیم اومده ینی؟؟ :((((
پاسخ:
سلام
متن اولین خطایی که اومد و گوشی را ریست کردید چه بود؟ 
چه پوشه هایی را از طریق USB تماما پاک کردید؟(بنظر میاید برخی فایل های سیستمی را حذف نموده باشید!) این اخطار به معنی آسیب دیدن حافظه داخلی گوشی و حذف شدن تمامی برنامه ها و داده ها میباشد البته باید حضوری بررسی شود پیشنهاد میکنم حتما به یکی از نمایندگیهای مجاز و مطمئن برند گوشی ، در شهر خود مراجعه نمایید تا مشکل از نزدیک بررسی شود.
سلام صفحه کلید گوشیم اصلا ظاهر نمیشه هر نرم افزاری که نیاز به صفحه کلید داشته باشه صفحه کلید ظاهر نمیشه علت چیه گوشیم سامسونگj1ace
پاسخ:

سلام


1- زبان گوشی خود را به انگلیسی تغییر دهید(درصورت نیاز)

2- وارد بخش تنظیمات (Setting) گوشی سپس به مدیریت برنامه ها  Manage apps بروید

3- به تب (همه (All را بروید

4- از بین برنامه های موجود برنامه صفحه کلید (Keyboard) را انتخاب کنید

5-  سرویس فوق را غیرفعال (Force Stop) کنید

6- سپس بر روی Clear cache و بعد Clear data کلیک کنید

7- گوشی را ریست کنید.

سلام خدمت شما ممنون ازسایت خوبتون گوشی من گلکسی اس 3 هست چن روز یبار این ارور رو میده نمیتونم باگوشی کارکنم سه بار گوشی رو فرمت کردم تا چن روز خوبه ولی بعد چن روز بازاین ارور رو میدهunfortunately.the process android.process.acore has stpppeممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام
ابتدا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات بخش مخاطبین (Contact) گوشی تهیه کنید سپس
به تنظیمات بروید>> مدیریت برنامه ها >> Contact >> را انتخاب و عملیات
Clear cache and data و Force close را برای آن انجام و بعد برای Contact Storage 
همین عملیات را تکرار کنید 

توجه : حتما از مخاطبین خود بک آپ بگیرید که لیست مخاطبین شما از بین نرود!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام
میخواستم در مورد پست زیر سوال بپرسم
http://cepro.blog.ir/post/42/%D9%85%D8%AA%D8%A7%D8%B3%D9%81%D8%A7%D9%86%D9%87%D8%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D9%85%D8%AA%D9%88%D9%82%D9%81-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

گوشی من htc قدیمی iهست که من کاستوم ریکاوری و کاستوم رام روش نصب کردم البته کاستوم رام اصلی عربی

این کار را چندین بار قبلا هم انجام داده بودم و مشکلی نبود

این بار که دیدم بیشتر برنامه پیام force close میدهند دوباره اقدام به پاک کردن کل رام گوشی و نصب دوباره کردم اما آن مشکل حل نشد
فکر کردم که ممکن است بدلیل آپدیت نبودن نرم افزارها بخصوص mobilego باشد که اکثر برنامه ها را که متناسب با اندورید 2.3 بود جدیدترین ورژن را نصب کردم
و گوشی درست شد و دیگر پیام force close برای برنامه ها نداد

اما به محض اینکه یک بار ریسترات کردم دوباره تمام برنامه ها بسته و خراب شدند

میخاستم ببینم چرا با یک بار ریستارت اینجوری شد و مشکلش چیه؟

خیلی گیج و سردرگم شدم لطفا بهم کمک کنید

ایمیل من: **********************
پاسخ:


سلام 

برای حل این مشکل :

1- اطمینان حاصل کنید که:

     1-1- نرم افزارهایی که توقف اجباری خورده اند آیا آپدیت هستند یا خیر؟ اگر نه از طریق وای-فای آنها را بروزرسانی کنید.

     2-1- نرم افزارهایی که اجازه بستن برنامه ها را دارند را حذف نمایید. مثل Battery doctor-MobileGo-Clean master

     3-1- به اکانت خود در جیمیل وارد شده و تنظیمات Sync را فعال نمایید.

2- دستگاه خود را خاموش کرده و 5 دقیقه صبرکنید سپس آن روشن کنید.

3- داده های برنامه ی مربوطه را پاک کنید.

4- اگر تا این مرحله همچنان برنامه ای توقف میخورد آن را حذف کرده گوشی

را خاموش/روشن و نسخه جدید نرم افزار را دانلود و نصب نمایید.

5- وایپ کردن گوشی در صورت رفع نشدن مشکل

6- در صورت رفع نشدن مشکل تا این مرحله گوشی را پیش یک تعمیرکار مجاز ببرید.

سلام عزیزان خسته نباشید
آقا گوشی من هووآی u630 هست هردوتا مرحله رو رفتم باز ارور داد 
خیلی رو اعصابمونه و کارمون لنگه لطفا راهنمایی کنید
منتظر جوابتون هستم
باتشکر
ممنون از راهنمای های خوبتون .😊
سلام ممنون از اطلاعاتتون گوشیم درست شد
سلام و خسته نباشید 
من مدتی هست که گوشیم میزنه has stopped  اما این اتفاق از وقتی شروع شد که من از اینترنت یه برنامه ای مثل بازار گرفتم که اسمش یادم نیست . اما این برنامه خود به خود اپدیت میکرد یه مدتی گذشت و من این برنامه رو پاک کردم و اما از وقتی این برنامه پاک شده بیشتر برنامه هام اینجوری شده . خیلی رو اعصابمه .
لطفا راهنماییم کنید .
پاسخ:
سلام متشکرم
با سلام گوشی من مدلش هوآوی مدلG620S هست در قسمت پیام رسانی گوشی که گفتم بیشتر از یک پیام ارسال نمیشه باید چیکار کنم در جواب شما باید بگم از همون نرم افزار پیام رسان پیش فرض استفاده میکنم ولی فقط تا یک پیام میشه نوشت که ارسال همون یک پیام موفق هست وقتی از یک پیام میخوام بیشتر بنویسم یک پنجره باز میشه که نوشتهsms character limit reached باید چیکار کنم که چند پیام رو بتونم ارسال کنم؟ ممنون از زحماتتون
پاسخ:
سلام 
راه های مختلفی وجود دارد که در زیر آمده است :

1- دستگاه خود را خاموش و باتری آن را برای 5 دقیقه جدا کنید 
     سپس باتری را جایگذاری و گوشی را روشن کنید
2- به بخش تنظیمات پیامک (sms setting) بروید و حالت ورودی 
     را GSM ALPHABET  قرار دهید چک کنید ببینید مشکل رفع شده 
     آیا؟ اگر نه به مرحله بعد بروید
3- نرم افزار GO SMS را دانلود و نصب کنید مشکل قطعا رفع میشود

سلام گوشی من ال جی است و رمز ورود داره این مشکل پیش اومده نمیتوانم رمزشو بزنم تا مشکل پیام حل بشه
پاسخ:

سلام 

برای برداشتن رمز راه های زیادی وجود دارد برای اطلاع از آن اینجا کلیک کنید.

۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۵ معصومه سادات
سلام خسته نباشید
من گوشی سامسونگ G360Primدارم میخوام ازمدیریت برنامه ها نرم افزارامو بریزم روSDکارت میزنه تنظیمات متوقف شده است میاد بیرون از برنامه لطفا راهنماییم کنید چکار کنم منتظر جواب شما هستم
باتشکر
پاسخ:

سلام


برای این کاراز برنامه CM Clean Master نیز میتوانید استفاده کنید.


باسلام گوشی من هوآوی مدل G620S هست تو قسمت پیام رسانی بیشتر از یک پیام نوشته نمیشه چیکار کنم که مشکلم حل بشه؟
پاسخ:

سلام 

به رسانه محبوب برنامه نویسان جوان خوش آمدید

لطفا اطلاعات بیشتری راجع به این مطلب ارائه دهید مثلا آیا از نرم افزار پیشفرض پیام رسانی گوشی استفاده میکنید یا نرم افزار جانبی (مثل GO SMS)؟ آیا همان یک پیام به طور موفق ارسال میشود یا در هنگام نوشتن برنامه متوقف میشود؟ و ...


سلام واقعن ممنونم من دو تا مشکل اصلی گوشیم که رو مخم بودنو با کمک شما حل کردم. بازم تشکر
ببخشین گوشیم HuaweiG610_u20هروق میخوام از لیست تماسام استفاده کنم لودینگ میندازه بعدش میگه خانه ی هواوی متوقف شده است پاکسازی data وcache رو انجام  دادم ولی جواب نداد😓😖
پاسخ:

سلام

به رسانه محبوب برنامه نویسان جوان خوش آمدید


پیشنهاد میکنم عملیات پاکسازی را برای Contact  و Google + انجام دهید اما این مشکل(خانه متوقف شده است!) دلایل مختلفی دارد مثلا یکی از آنها نصب نرم افزارهای زیباساز لانچر (Go Launcher) است! همچنین شما میتوانید به مطلب "متاسفانه برنامه مورد نظر متوقف شده است" مراجعه نمایید.

سلام تبلت من u701 است مدتی همه ی برنامه هاش متوقف میشند و دیگه باز نمیشند اطفا کمکم کنید
پاسخ:

سلام

به رسانه محبوب برنامه نویسان جوان خوش آمدید


این مشکل ممکن است دلایل مختلفی اعم از سخت افزاری یا نرم افزاری داشته باشد برای مثال اگر تبلت شما از برند  Oppo U701 باشد مشکل سخت افزاری است زیرا کانفیگ آن پایین است (رم:512  اندروید 2.3 !) و توانایی اجرای موفق خیلی از برنامه ها را ندارد اما اگر برند تبلت S-color U701 است مشکل احتمالا نرم افزاری است در این صورت باید ببینید ریشه مشکل کجاست؟ چه برنامه هایی متوقف میشوند؟ چه اخطاری دریافت میکنید ؟ و ... مشکل را ریشه یابی کنید اگر رفع نشد با بیان جزئیات آن را با ما درمیان بگذارید تا با هم به حل آن بپردازیم :)


با سلام 
گوشی من هواوی جی 750 هست از صبح خطای unfortunately core has stopped را میدهد هیچ کاری نمیتونم بکنم لطفا" راهنمایی کنید
پاسخ:

سلام

به رسانه محبوب برنامه نویسان جوان خوش آمدید


1- زبان گوشی خود را به انگلیسی تغییر دهید(درصورت نیاز)

2- وارد بخش Setting گوشی سپس به Manage apps بروید

3- تب All را انتخاب کنید

4- از بین برنامه های موجود برنامه Contacts Storage را انتخاب کنید

5- بر روی Force stop کلیک کنید

6-برنامه فوق را یکبارDisable غیرفعال ، گوشی خود را ریست 

و از همین مسیر این برنامه را مجدد فعال کنید

سلام خسته نباشید گوشی من Sony Xperia go هست و موقعی که میخوام باهاش تایپ کنم هی صفحه کلید میره پایین و موقعی که میاد بالا بع دقیقه طول می‌کشه خواهش میکنم راه کاری معرفی کنید
پاسخ:
سلام متشکرم  :)

این مشکل اصطلاحا pop out شدن کیبورد نام دارد

برای رفع آن مراحل زیر رو دنبال کنید:

 

Settings > Apps > All > Xperia Keyboard > Clear Data


سلام سپاس گذارم خدا بهتون خیر بده
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۶ اسماعیل اصغری
سلام مدل گوشیم هوای G620 هستش ،صفحه کلیدم باز نمیشه که بخوام تایپ کنم لطفا کمکم کنید
پاسخ:

سلام و درود بر شما

با انجام دقیق آموزش های فوق به احتمال فراوان مشکل شما رفع خواهد شد اما در صورت رفع نشدن مشکل صفحه کلیدتان مراتب را اطلاع دهید تا روش سومی ارائه شود J

سلام. گوشی من هواوی g700  می باشد همه مرحل راانجام دادم ولی متاسفانه درست نشد ممنون می شم اگه مجدد راهنمایی کنید
پاسخ:

سلام

لطفا درمورد مشکل دستگاه خود بیشتر توضیح دهید و در صورت امکان متن خطای بوجود آمده یا تصویری از آن را برای ما ارسال نمایید تا راهنمایی جامع تری برای شما صورت گیرد. J


باسلام

بسیارمتشکرم موفق ومویدباشید

پاسخ:

درودی به سادگی سلام و سلامی به زیبایی مهر :)

از توجه شما به رسانه محبوب برنامه نویسان جوان بسیار خرسندیم.

و برای شما بهترین ها را آرزوی میکنیم

سلام خسته نباشید من گوشیم هواوی مدل y520و این پیام واسم میاد پردازش com.android.phoneمتوقف شده راه حل های بالا هم موثر نبود لطفا کمکم کنید
پاسخ:
سلام
شما باید به مطلب برنامه موردنظر متوقف شده است! رجوع نمایید 

درصورت رفع نشدن مشکل مراحل زیر را بطور دقیق انجام دهید.

1- زبان گوشی خود را به انگلیسی تغییر دهید!
2- وارد بخش Setting گوشی سپس به Manage apps بروید
3- تب All را انتخاب کنید
4- از بین برنامه های موجود برنامه Phone را انتخاب کنید
5- بر روی Clear cache و بعد Clear data کلیک کنید
6- همین اقدامات را برای برنامه Sim Toolkit انجام دهید
7- گوشی خود را یک بار ریست نمایید.


خیلی ممنون از سایت و راهنمایی خوبتان. موفق باشید
پاسخ:
درودی به سادگی سلام و سلامی به زیبایی مهر :)
از توجه شما به رسانه محبوب برنامه نویسان جوان بسیار خرسندیم.

و برای شما بهترین ها را آرزوی میکنیم

ممنون عالی بود
سلام خداخیرت بده گوشیم درست شد.
سلام گوشی من s5 هست میخواستم برنامه یlocker master نصب کنم وقتی وارد برنامه میشم میزنه متوقف شده و برنامه بسته میشه هر چی که گفته بودید رو انجام دادم اما درست نشده لطفا کمک کنید
پاسخ:
سلام
به مطلب متاسفانه، برنامه موردنظر متوقف شده است!  مراجعه نمایید. :)
thanks a lot
پاسخ:

You’re welcome

خیلی ممنون/خدا قوت

پاسخ:
خواهش میکنیم خدا نگهدار :)

۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۵۵ دلداده مولا علی
سلام علیکم وخداقوت 
گوشی بنده هو اوی جی 700 هستش 
بنده مراحل فوق رو انجام دادم ولی  همچنان پیغام 
فوق برطرف نشده است 

پاسخ:

سلام و درود بر شما

پیشنهاد میکنم روش های دیگری که به این پست اضافه شده است را امتحان نمایید
سلام اصلا همچین گزینه ای تو گوشی من که هواوی G700 هستش رو نداره ...reset app

پاسخ:
سلام
خیر اینطور نیست زبان گوشی خود را به انگلیسی تغییر دهید  Reset apps )ریست برنامه ها(  ظاهر میشود :) 
اگه این کارو انجام بدیم برنامه ها و فایلهای شخصی کلا پاک نمیشن؟
پاسخ:
خیر این کار باعث از بین رفتن موارد که اشاره کردید نمیشود بلکه تنظیمات مربوطه را بر اساس تنظیمات کارخانه بازیابی میکند همین!
سلام خود تنظیمات تبلت من متوقف شده الان باید چیکار کرد کسی میدونه
پاسخ:
سلام 
خیلی ممنون خیلی خوشحال شدم
پاسخ:
از توجه شما به رسانه محبوب برنامه نویسان جوان بسیار خرسندیم.


خیلللللللللللللللیییییییییی ممنون

مشکلم برطرف شد

android keyboard stopped

سلام ببخشید برا وقتی تو مدیریت برنامه ها هستم بعد از چند ثانیه تنظیمات متوفق میشود حتی به هزار زور این کا رو هم کردم ولی هنوز هم درست نشده گوشیم سونی z3 کامپکت است
پاسخ:
سلام
این مطلب مختص حل مشکل " توقف صفحه کلید" گوشی شما میباشد اما تیم تحقیقاتی ما مطلبی با عنوان  "متاسفانه، برنامه موردنظر متوقف شده است! "گرداوری کرده است که شما میتوانید مشکل خود را از این طریق مرتفع نمایید. 
کلید لمسی بخش تنظیمات یا منو را فشار دهید یعنی چه؟

پاسخ:
در گوشی های هوشمند معمولا در قسمت پایین صفحه ، سه کلید لمسی با عناوین (بازگشت ؛ خانه ؛ تنظیمات یا نامی با این مضمون به شکل 3 خط روی هم) تعبیه شده است.
وااااااااااااای مرسی خدا خیرت بده درست شد گوشیم. از صبح رفته توی نروم
سلام عرض ادب

متاسفانه حل نشد!
Huawei y300-100
ارور برای 
google play- android.process.acore - com.google - viber هست
که از روی صفحه اصلا نمیره
پاسخ:
سلام
این ارور مربوط به توقف اجرای صفحه کلید نیست ! بلکه اختلالی در ذخیره سازی داده ها در برنامه های مذکور (وایبر و گوگل پلی) بوجود آمده که برای رفع آن کافیست:
به بخش تنظیمات >> مدیریت برنامه ها >> همه برنامه ها >> بروید و برنامه های فوق را انتخاب و گزینه توقف اجباری برنامه را زده و سپس پاک کردن داده را بزنید , و گوشی را ریست کنید. توجه شود که قبل از این اقدامات از داده های برنامه مربوطه در صورت نیاز نسخه پشتیبان تهیه کنید!

 settings -> application manger -> all -> and Force Close and Clear data on Viber in app manager

settings -> application manger -> all -> and Force Close and Clear data on Google play in app manager
منم انجام درست نشد که نشد چی کار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
با سلام 
توصیه میکنم زبان گوشی خود را به انگلیسی تغییر دهید و مراحل را دوباره پیگیری کنید اگر مشکل مربوط به صفحه کلید باشد حتما رفع خواهد شد :)
سلام ببخشید وقتی داخل تنظیمات رفتیم بعد رفتیم داخل مدیریت فایل اینا نداشت
پاسخ:
باسلام
شما برای انجام این تنظیمات باید که به مدیریت برنامه ها مراجعه نمایید نه به مدیریت فایل!!!
برای اینکار پیشنهاد میکنم زبان گوشی خود را به انگلیسی تغییر داده و مراحل فوق را دوباره طی کنید :)

خدا اجرت بده ممنون
پاسخ:
از اینکه مشکلتان در رسانه محبوب برنامه نویسان جوان رفع شده است بسیار خرسندیم.

و برای شما بهترین ها را آرزوی میکنیم

من این کارو روی تبلتم انجام دادم درست شد.خدا پدر ومادرتو بیامرزه
واقعا متشکرم
پاسخ:
از اینکه مشکلتان در رسانه محبوب برنامه نویسان جوان رفع شده است بسیار خرسندیمو برای شما بهترین ها را آرزوی میکنیم
عالی بود .ممنون از لطفتان .کمک بزرگی بود.سپاس
پاسخ:
از اینکه مشکلتان در رسانه محبوب برنامه نویسان جوان رفع شده است بسیار خرسندیمو برای شما بهترین ها را آرزوی میکنیم
خدا خیرت بده درست شد
پاسخ:
از اینکه مشکلتان در رسانه محبوب برنامه نویسان جوان رفع شده است بسیار خرسندیمو برای شما بهترین ها را آرزوی میکنیم
متشکر.مشکل حل شد
ممنون دست شما درد نکنه
پاسخ:
از اینکه مشکلتان در رسانه محبوب برنامه نویسان جوان رفع شده است بسیار خرسندیمو برای شما بهترین ها را آرزوی میکنیم
ممنون  درست شد 
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۵۰ کاظم دمیرچیلو
واقعا ممنونم خیلی عالی بود

جدا دمت گرم ساده و اسان اما ناپیدا در جشمان ما

 

پاسخ:
از اینکه مشکلتان در رسانه محبوب برنامه نویسان جوان رفع شده است بسیار خرسندیمو برای شما بهترین ها را آرزوی میکنیم
خیلی ممنون عالی بود

سلام من رو تبلتم انجام دادم هیچ تغییری نکرد هر جا میبرم میگن درست نمیشه تبلتمi-lifeهست

پاسخ:
باسلام مشکل شما با بخش فنی شرکت مربوطه در میان گذاشته شد!
پس از بررسی  راه حل برای شما ایمیل میشود.
سلام روی گوشیم انجام دادم هیچ تاثیری نداشت
پاسخ:
با سلام اگرچه این آموزش عمومی بوده اما شما میتوانید مدل گوشی خود را نوشته تا راه حل مخصوص به آن نیز ارائه شود. 

سلام واقعا مرسی من روی تبلتم انجام دادم مشکلش حل شد

خیلیییییییی ممنون مشکل گوشیم حل شد
۰۶ دی ۹۳ ، ۰۸:۴۱ بهنام یوسفی فر
سلام. ممنون از راهنمایی مفیدتون. گوشی خودم هواویG525 هستش با این روش مشکلش حل شد. تشکر
پاسخ:
درودی به سادگی سلام و سلامی به زیبایی مهر :)
از توجه شما به رسانه محبوب برنامه نویسان جوان بسیار خرسندیم.

و برای شما بهترین ها را آرزوی میکنیم

آقا خدا خیرت بده دست درد نکنه.
پاسخ:
از توجه شما به رسانه محبوب برنامه نویسان جوان بسیار خرسندیم.

و برای شما بهترین ها را آرزوی میکنیم

۲۰ آبان ۹۳ ، ۰۷:۲۱ میلادبابایی
من روی گوشی دوستم که هوآوی g510 بود انجام دادم اوکی شد.ممنون از مدیریت..
پاسخ:
از توجه شما به رسانه محبوب برنامه نویسان جوان بسیار خرسندیم.

و برای شما بهترین ها را آرزوی میکنیم

واقعا ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">