-->

رسانه محبوب برنامه نویسان جوان

...رسـانـه ای پـویـا بـرای عـلاقـمـنـدان بـه دنـیای کـامـپـیـوتـر ، فـنـاوری اطلاعـات ، برنامـه نویسـی ، آموزش و

رسانه محبوب برنامه نویسان جوان

...رسـانـه ای پـویـا بـرای عـلاقـمـنـدان بـه دنـیای کـامـپـیـوتـر ، فـنـاوری اطلاعـات ، برنامـه نویسـی ، آموزش و

اسلاید شو

رسانه محبوب برنامه نویسان جوان
گنج سخن
افکارسنجی
نویسندگان
تبلیغات
وضعیت آب و هوا
اخبار فناوری

ArnoldC   نام یک زبان برنامه نویسی جدید است که گروهی از علاقمندان به این ورزشکار، هنرپیشه و سیاستمدار معروف آن را ابداع کرده اند. دستورات زبان برنامه نویسی آرنولد سی برگرفته از جملات و اصطلاحاتی است که آرنولد در فیلم هایش استفاده کرده است لذا کسی که تمایل دارد با این زبان برنامه نویسی شروع به کدنویسی کند، می بایست فیلم های آرنولد را به خوبی درک کرده باشد. برای آشنایی بیشتر با این زبان، با سِپرو همراه باشید.

یکی از اهداف پروژه ساخت زبان برنامه نویسیArnoldC  این است که با استفاده از علم کامپیوتر و برنامه نویسی، درک بهتری از فیلم های آرنلود پیدا کنیم. به طور کلی، در این زبان برنامه نویسی کلیدواژگان یا همان Keyword ها با جملاتی که آرنولد در فیلم هایش گفته جایگزین شده اند که در نهایت کدهای نوشته شده با استفاده از کامپایلر جاوا اجرا می شوند. هر برنامه ای که با استفاده از زبان برنامه نویسی ArnoldC نوشته می شود، می بایست -همچون برنامه های جاوا که دارای یک متد Main هستند- دارای یک متد اصلی به صورت زیر باشد:

IT'S SHOWTIME

Statements

YOU HAVE BEEN TERMINATED

به طور مثال، همان طور که در زبان برنامه نویسی PHP از دستور echo برای چاپ کردن چیزی استفاده می کنیم، در این زبان هم می بایست از دستوری تحت عنوان TALK TO THE HAND استفاده کرد. برای ساخت متغیر هم می بایست دستور HEY CHRISTMAS TREE را نوشته سپس نام متغیر مد نظر خود را نوشت (توجه داشته باشیم که تنها تایپ متغیری که می توان در زبان برنامه نویسی آرنلود ایجاد کرد، متغیر عددی ۱۶ بیتی است.) برای اعمال ریاضیاتی هم دستورات جالبی در این زبان وجود دارد. به طور مثال، برای جمع از دستور GET UP، برای تفرین از دستور GET DOWN، برای ضرب از دستور YOU`RE FIRED و از برای تقسیم هم از دستور HE HAD TO SPLIT استفاده کرد (برای آشنایی بیشتر با این زبان، به صفحه اختصاصی زبان برنامه نویسی آرنلود سی در گیت هاب مراجعه نمایید)

"سکان آکادمی"

دیدگاه ها (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">