-->

رسانه محبوب برنامه نویسان جوان

...رسـانـه ای پـویـا بـرای عـلاقـمـنـدان بـه دنـیای کـامـپـیـوتـر ، فـنـاوری اطلاعـات ، برنامـه نویسـی ، آموزش و

رسانه محبوب برنامه نویسان جوان

...رسـانـه ای پـویـا بـرای عـلاقـمـنـدان بـه دنـیای کـامـپـیـوتـر ، فـنـاوری اطلاعـات ، برنامـه نویسـی ، آموزش و

اسلاید شو

رسانه محبوب برنامه نویسان جوان
گنج سخن
افکارسنجی
نویسندگان
تبلیغات
وضعیت آب و هوا
اخبار فناوری

برچسب ها : Unfortunately contacts has stopped working متاسفانه مخاطبین متوقف شده استunfortunately google play store has stopped متاسفانه گوگل پلی استور متوقف شده است unfortunately settings has stopped متاسفانه تنظیمات متوقف شده است unfortunately google play service has stopped متاسفانه گوگل پلی سرویس متوقف شده است unfortunately android process acore has stopped متاسفانه android.process.acore متوقف شده است  unfortunately com android phone has stopped متاسفانه com android phone متوقف شده است stopped unfortunately Google Serach has stopped متاسفانه جستجوی google متوقف شده است  unfortunately Telegram has stopped متاسفانه تلگرام متوقف شده

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آموزش : چگونه مشکل "متاسفانه برنامه متوقف شده است!" را رفع کنیم؟ (آپدیت)

اندروید به عنوان  یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین سیستم عامل های حال حاضر دنیا است. که توسط تیم گوگل توسعه یافته و مدیریت میشود و از محبوبیت گسترده ای نیز در بین کاربران برخوردار است اما گاهی ممکن است مشکلاتی برای کاربران خود بوجود آورد که ما در مطلب "صفحه کلید اندروید متوقف شده است!" به بررسی و نحوه رفع این مشکل پرداختیم اما در این پست قصد داریم با یکی دیگر از این مشکلات آشنا شده و راه حلی برای آن ارائه دهیم پس با سِپرو همراه باشید

 

آموزش : چگونه مشکل "متاسفانه برنامه متوقف شده است!" را رفع کنیم؟ (آپدیت)

همانطور که میدانید خطاها و پرش ها بخش جدایی ناپذیر هر سیستمی هستند که سیستم عامل اندروید نیز از این قائده مستثنا نیست! که یکی از خطاهای رایج و بسیار آزاردهنده در این سیستم توقف برنامه ها و یا تنظیمات در حین کار با آنها میباشد که عمدتا در زمان کِرَش شدن(Crashing) یک برنامه، نبود فضای کافی برای ذخیره سازی، مشکلات مربوط به RAM و سایر مشکلات نرم افزاری و گاها سخت افزاری روی میدهد.

اما راه حل چیست؟ در واقع روش های مختلفی برای رفع مشکل “Unfortunately, the app has stopped” وجود دارد که در زیر به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت .

روش اول : بروزرسانی برنامه و نرم افزارUpdate App and Software 

به روز رسانی نرم افزار ها ایده خوبی است برای خلاص شدن از شر خطاها زیرا گاهی اوقات برنامه های نرم افزاری با سیستم عامل سازگاری ندارد. و برای سیستم های قبلی نوشته شده اند. و یا گاهی اوقات نرم افزار برای مدت زمان مشخصی قابل استفاده است و بعد از آن دوره زمانی از کار میافتدو در نتیجه مشکلاتی ایجاد میکند.

روش دوم: نصب مجدد برنامه ها  Re-install the App

بهترین روش برای رفع مشکل " متاسفانه، برنامه موردنظر متوقف شده است!" میباشد در این روش شما باید برنامه ای را که باعث به وجود آمدن خطا شده را شناسایی و سپس حذف نمایید و آخرین نسخه آن را مجددا نصب کنید.

روش سوم : حذف داده ها  Clear Cache and Clear Data

فایل های کَش منبع اصلی خطاها و مشکلات در عملکرد نرم افزار میباشند، که با پاک کردن حافظه پنهان ممکن است بیشتر از مشکلات و خطاها رفع شود که برای انجام آن میتوانید مراحل زیر را طی نمایید.

1- وارد بخش تنظیمات (System Settingsگوشی 

سپس به مدیریت برنامه ها  Application Manager بروید

در گوشیهای سامسونگ به قسمت اصلی و بعد به مدیر برنامه مراجعه نمایید

2- به تب All )همه) بروید

3- از بین برنامه های موجود برنامه )موردنظررا انتخاب کنید

4-  سپس بر روی Clear cache و بعد Clear data کلیک کنید

5- گوشی را خاموش روشن کنید

  • Settings > Application > Manage apps > Select “All” tabs

    Select the App which was producing error

  • Tap Clear cache and data

روش چهارم : حذف برنامه های تازه نصب شده!  Uninstall Newly Installed Apps

گاهی اوقات برنامه های تازه نصب شده از نرم افزار یا سخت افزار دستگاه شما پشتیبانی نمی کند و با حذف آنها از دستگاه خود می توانید از خطاهای ناشی از آن برنامه ، خود را خلاص کنید.

روش پنجم : پاک کردن داده های RAM

پاکسازی RAM یک معامله خوب است هنگامی که شما به خطای"متاسفانه، برنامه متوقف شده است". بر میخورید که مقدار زیادی از فضای RAM در حال استفاده باشد این یعنی فضای کمتری برای سایر کارها وجود دارد که نتیجه آن تولید خطاست !برای این کار میتوانید به تسک منیجر رفته >RAM  >  پاک کردن حافظه را انتخاب کنید یا از نرم افزار Clean Master  استفاده کنید.

آموزش : چگونه مشکل "متاسفانه برنامه متوقف شده است!" را رفع کنیم؟

 

روش ششم : تنظیم ساعت و تاریخ

 این روشی است که با تجربه بدست آمده مثلا در بعضی مواقع با عقب کشیدن یک تاریخ به یک سال قبل باعث رفع مشکل شده است این روش در اکثر اوقات جواب میدهد.

 روش هفتم : ریست فکتوری

در این روش که تنظیمات به حالت کارخانه برمیگردند میتواند مشکلات پیش آمده احتمالی را بر طرف کند اما باید توجه داشت که قبل از انجام آن حتما از اطلاعات خود Backup یا همان نسخه پشتیان تهیه کنید چراکه تمامی اطلاعات از قبیل تنظیمات، پیام ها ، تماس ها ، مخاطبین و ... حذف خواهند شد پس مراقب باشید!

 

  در پایان :

نظر شما چیست؟ آیا راه حل بهتری هم برای این کار وجود دارد؟ شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال(در صورت داشتن سوال مدل دستگاه خود را ذکر نمایید) و یا نظر خود راجع به این مطلب را با ما درمیان بگذارید :)

 

مطالب مرتبط :

آموزش تصویری : جلوگیری از هنگ کردن و دانلود خودکار عکس ها و فیلم ها در تلگرام

متاسفانه، برنامه موردنظر متوقف شده است!

صفحه کلید اندروید متوقف شده است! + روش جدید

صفحه بندی شماره ای مطالب در بلاگ بیان

 

آموزش : چگونه مشکل "متاسفانه برنامه متوقف شده است!" را رفع کنیم؟ (آپدیت)    آموزش : چگونه مشکل "متاسفانه برنامه متوقف شده است!" را رفع کنیم؟ (آپدیت)    آموزش : چگونه مشکل "متاسفانه برنامه متوقف شده است!" را رفع کنیم؟ (آپدیت)    آموزش : چگونه مشکل "متاسفانه برنامه متوقف شده است!" را رفع کنیم؟ (آپدیت)

برای سلامتی و فرج امام زمان عج صلوات الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

دیدگاه ها (۱۱)

سلام ببخشید گوشی من سامسونگ a01 هستش و تنظیماتش کار نمیکنه چه راه حلی برای درست شدنش هست ؟

عالی بود خیلی ممنونم از شما

سلام خسته نباشید گوشی من هواویY330U11وقتی میخوام دوربین رو باز بکنم پیام گالری متوقف شده است میاد خواهش میکنم راهنمایی کنید

سلام ببخشید من هرکاری میکنم دوربین جلوی تبلتم نمیاره وقتی میزنم روس میگه گالری متوقف شده ولی گالریم متوقف نشده هر کاری میکنم نمیاره وقتی میزنم روی دوربین جلو دیگه کلا نماره بالا دوربینم لطفا سریع جواب بدین ممنون

سلام.گوشی هواویم قسمت تنظیماتش متوقف شده.دیکه به setting دسترسی ندارم.چیکار کنم؟

پاسخ:
سلام از طریق Safe mode میتونید به تنظیمات دسترسی پیدا کنید
گوشی من گلکسی اس3 هستش خطای پردازش android.process.acor متوقف شده رو میده بازگشت ب تنظیمات کارخانه بزنم درست نمیشه؟تقریبا هر دو ثانیه یبار خطا رو میده اصلا نمیتونی کاری انجام بدی

پاسخ:

سلام 
سوال خود را اینجا مطرح کنید!
سلام.بنده 5 روزه گوشیمو خریدم ولی الان پیام هام بازنمیشه و میزنه برنامه متوقف شده است.گوگل پلی و گوگل هم باز نمیشه.باید چه دستوری رو اجرا کنم؟ لطفا راهنمایی کنید.
مدل گوشی ال جی استایلوس 3 هست

 

سلام

 گوشی من htc desire 728 هست. دو سیم کارته

امروز بعد چند روز وای فای رو روشن کردم. موقعی که وارد تلگرام شدم در حالی که داشت پیغام های تلگرام اپدیت می شد احساس کردم یکم هنگه. ری استارت کردم وقتی روشن شد پیغام

"Unfortunately, you tube has stopped working"

رو می ده که من هر چی اوکی می زنم باز خیلی سریع این پیغام میاد . در حدی که وفتی گوشیم زنگ می خوره نمی تونم بر دارم چون این روی اسکرین هست و نمی ذاره. به سختی تونستم ری استارت کنم ( چون دائما این پیغام بعد اوکی زدن میاد و مجال نمی ده ) ولی بازم همین وضعه

من یوتیوپ رو چن وقت پیش دستم خورد پاک کردم. نمی دونم چرا این پیغام میده. تاحالا با گوشیم مشکل نداشتم. رم خارجی بهش وصل نکردم هنوز. هیچ بازی ای هم نصب نیست. کلا زیاد ازش استفاده نمی کنم. در حد تلگرام و زنگ و گاهی اینستا.

لطفا راهنمایی کنین نمی تونم وارد هیچ تنظیماتی بشم که کار های بالارو انجام بدم چون پیغامش دائمی و خیلی سریع دوباره میاد

۲۴ دی ۹۵ ، ۱۳:۲۸ امیر محمد صادقیان
سلام گوشی من هواوی جی شیشه اول نوشت روش هواوی متوقف شده هست یا همون تایپ.... الان مخاطبینم و پردازش اندرویدم متوقف شده چی کار کنم ... لطفا کمک کنید ممنون

من همه ی کارارو انجام دادم حتی ریست فکتوری کردم باز درست نشد clean master هم نصب کردم درست نشد😭😢 فلش کنم درست میشه؟
پاسخ:
مشکل شما با چه برنامه ای هست ؟ مدل دستگاه شما چیست؟

فلش زدن گوشی آخرین راه است ن بهترین راه زیرا ممکن است به هارد گوشی صدمه بزند!
۱۴ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۸ محمد مهدی امجدیان
عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">