-->

رسانه محبوب برنامه نویسان جوان

...رسـانـه ای پـویـا بـرای عـلاقـمـنـدان بـه دنـیای کـامـپـیـوتـر ، فـنـاوری اطلاعـات ، برنامـه نویسـی ، آموزش و

رسانه محبوب برنامه نویسان جوان

...رسـانـه ای پـویـا بـرای عـلاقـمـنـدان بـه دنـیای کـامـپـیـوتـر ، فـنـاوری اطلاعـات ، برنامـه نویسـی ، آموزش و

اسلاید شو

رسانه محبوب برنامه نویسان جوان
گنج سخن
افکارسنجی
نویسندگان
تبلیغات
وضعیت آب و هوا
اخبار فناوری

حدیثی ناب از امام صادق علیه السلام

 

شیخ بهاءالدین عاملی در یکی از کتابهای خود مینویسد:

روزی زنی نزد قاضی شکایت کرد که پانصد مثقال طلا از شوهرم طلب دارم و او به من نمیدهد. قاضی شوهر را احضار کرد قاضی از زن پرسید:آیا شاهدی داری؟ زن گفت: آری،آن دومرد شاهدندقاضی از گواهان پرسید: گواهی دهید که این زن پانصد مثقال ازشوهرش طلب داردگواهان گفتند: سزاست این زن نقاب صورت خود را عقب بزند تا ما وی را درست بشناسیم که او همان زن استچون زن این سخن را شنید برخود لرزید و شوهرش فریاد برآورد شما چه گفتید؟ برای پانصد مثقال طلا همسر من چهره اش را به شما نشان دهد؟هرگز! هرگزمن پانصد مثقال را خواهم داد ورضایت نمی دهم که چهره ی همسرم درحضور دو مرد بیگانه نمایان شود.چون زن آن جوانمردی و غیرت را از شوهر خود مشاهده کرد از شکایت خود چشم پوشید وآن مبلغ را به شوهرش بخشید.


چه خوب بود آن مرد با غیرت، امروز جامعه ی ما را هم میدید که چگونه رخ و ساق به همگان نشان میدهند وشوهران و پدران و برادرانشان نیز هم عقیده ی آنهایند و در کنارشان به رفتار آنان مباهات می کنند.

 

"راسخون"

            

دیدگاه ها (۹)

۰۵ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۴۳ محمد آذرکار
ممنون دوست بزرگوار برای این حدیث زیبا.
۲۲ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۴ سیّد محمّد جعاوله
من فعلا دارم قلب یخی فصل سومو دانلود میکنم
تا برسه ان شاءالله به خندوانه
ممنون از شما
وبلاگ خوبی دارید ومطالب متنوع

شما رو دنبال میکنم
خوشحال میشم به ما هم سری بزنید
۰۵ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۳۳ سیّد محمد جعاوله
سلام
مطلب زیبایی بود
استفاده کردم

پاسخ:
سلام بر شما سید عزیز
متشکرم
سلام پیشاپیش سال جدید مبارک
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۱۴ محمدرضا گلزاری
سلام
مطلبتون جالب بود
ممنون می شم به وبم سر بزنید
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۳۱ ❤منتـــظر المـهـدی❤
واقعابی نظیره کلام مولا.....
خوب بود، تشکر
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۱۷ مهدی ابوفاطمه
خدا رحمت کنه مردان با غیرت و زنان با حیا رو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">