طراحی لوگو | طراحی آرم | طراحی لوگو تایپ | طراحی علامت تجاری
همه برندها ، شرکت ها و کارخانجات بزرگ دنیا ، بیشتر از آن که با محصولات ، بروشورها ، پوسترها و دیگر مواد تبلیغاتی شناخته شوند با نشانه ، آرم یا لوگوی خود در ذهن مخاطب جا باز می کنند. از جمله موارد و عواملی مهمی که باید در طراحی نشانه ، آرم یا لوگوی یک سازمان ، شرکت یا برند مورد توجه قرار گیرد، زیبایی ، سادگی و در عین حال برقراری ارتباط سریع با مخاطبین است. نشانه ها را عموما میتوان به دسته های زیر تقسیم کرد:
نشانه های تصویری : که عموما این نوع از نشانه ها ، آرم ها یا لوگوها به صورت نمادها و تصاویر و اشکال ساده شده طراحی می شوند که این تصاویر می توانند ارتباط مستقیم با نوع فعالیت سازمان ، شرکت یا برند مورد نظر را داشته باشد.
نشانه های نوشتاری: این نوع از نشانه ها، آرم ها یا لوگوها بر مبنای نوشتار طراحی می شوند و عموما نام سازمان ، شرکت یا برند می باشد که با استفاده از فونت ها و ابزار های نوشتاری طراحی می شوند.
نشانه های ترکیبی و تلفیقی: این نوع از نشانه ها ، آرم ها یا لوگوها ترکیب و تلفیقی از نشانه های نوشتاری و نشانه های تصویری است که به خاطر توان بالای برقراری ارتباط با مخاطبین می توان این نوع از نشانه ها را در ردیف پر مخاطب ترین نوع نشانه ها ، آرم ها یا لوگوها دانست.
طراحی لوگو
یک لوگو میتواند مشتری زیادی از سراسر دنیا برای کمپانی شما جذب کند، لوگو شما به هر جایی فرستاده شود باعث معروفیت کمپانی شما خواهد شد. لوگو خوب باعث میشود محصولات و خدمات کمپانی شما شناخته شود و اگر لوگو توسط یک شرکت با تجربه و کارآمد طراحی شود باعث بالاتر رفتن سطح کمپانی شما در اذهان عموم میگردد