-->

رسانه محبوب برنامه نویسان جوان

...رسـانـه ای پـویـا بـرای عـلاقـمـنـدان بـه دنـیای کـامـپـیـوتـر ، فـنـاوری اطلاعـات ، برنامـه نویسـی ، آموزش و

رسانه محبوب برنامه نویسان جوان

...رسـانـه ای پـویـا بـرای عـلاقـمـنـدان بـه دنـیای کـامـپـیـوتـر ، فـنـاوری اطلاعـات ، برنامـه نویسـی ، آموزش و

اسلاید شو

رسانه محبوب برنامه نویسان جوان
گنج سخن
افکارسنجی
نویسندگان
تبلیغات
وضعیت آب و هوا
اخبار فناوری
Xperia C3 بهترین گوشی های هوشمند سلفی جهان 
 

 

آیا شما همیشه عکسهای سلفی را در اینستگرام خودتان می گذارید اما هرگز بیش از سه دوستتان در یک زمان در عکس مشحص نیستند؟ شاید این پاسخ این است …

سونی یک گوشی هوشمند جدید راه اندازی کرده است ، Xperia C3، که آن را “گوشی هوشمند جدید نهایی برای سلفی و اشتراک اجتماعی” می نامد.

 

 

Xperia C3

 

این گوشی جدید ویژگی  “CAM PROselfie” (دوربین سلفی حرفه ای) را دارد و برنامه سلفی(selfie) اختصاص داده شده برای اینکه از عکسهای  # onthebus (اتوبوسی) و یا # intherain (ترنی) سلفی تان اطمینان حاصل کنید که شگفت آور به نظر می رسد.

کالوم مک دوگال، مدیر بازاریابی گوشی Xperia در سونی MC می گوید:” “افزایش و بالاگرفتن عکسهای سلفی بین کاربران هیچ نشانه ای از فروکش کردن تب آن بین مردم نشان نمی دهد – استفاده از آن توسط 17000٪ از سال 2012 که کلمه سلفی را به طور رسمی در فرهنگ انگلیسی آکسفورد در سال 2013 اضافه کرده است، افزایش فوق العاده ای یافته است.”

حتما می دانید که جدیدترین گوشی سونی در راه است! اما مقاله ای با عنوان مهاجرت به Sony Xperia Z3 آری یا نه بیان کننده ی یک سری حقایق در این باره است.

 

 

Xperia C3

 

ما هیجان زده شدیم چونکه SONY برای اولین بار” گوشی های هوشمند  PROselfie” عرضه  کرده است و نقش اصلی را در این پدیده جهانی ایفا کرده است.

دوربین 5 MP جلو رویی با یک زاویه باز (واید) بلوئر اسنپ-هپی(شاد) (snap-happy blower) ورزشی ، یک صفحه نمایش  HDاچ دی  5.5 و CPUسی پی یو 1.2GHz چهار هسته نوع Snapdragon.

امکانات عبارتند از برنامه های جدید مانند اتوماتیک سوپریور ، که تنظیمات دوربین شما را برای ایجاد عکسبرداری و فیلم برداری تمام عیار تغییر میدهد، و رتوش پرتره V2، نوید این را میدهد که شما تصویر کامل با میک آور (makeover)  در زمان واقعی داشته باشید، گزینه های قاب و فریم، و اثرات پرتو چشم سحر و جادو (مجیک). از ماه آینده منتظر iPhone 6 باشید! این گوشی می خواهد دنیای تکنولوژی را تکان دهد! برای خرید های بعدی تا 6 ماه آینده گزینه های متعددی پیش رو خواهید داشت.

 

 

Xperia C3

 

PRv2 ،10 سبک  مختلف زیبا و شکیل را ارائه کرده است، چهار تا از آنها برای پسر ها، و توانایی رتوش تا حداکثر دو نفر در هر عکس را به شما داده است.

هم چنین یک برنامه به نام سوسیال لیو (Social Live) وجود دارد، که به شما اجازه پخش لحظات جذاب زندگی تان در هر زمان که اتفاق می افتد، می دهد.

” سوسیال لیو به شما امکان پخش لحظه به لحظه از اتفاقات زندگی شما از طریق فیس بوک را می دهد. شما می توانید واکنش واقعی و راستین دوستان خودتان را صفحه نمایش مشاهده کنید و با آنها به مکالمه بپردازید، همه آنها در زمان واقعی برای شما وجود دارند و در کنارتان هستند، و فراتر از آن به اشتراک گذاری اجتماعی برای آن دسته از کسانی که شما آنها را میشناسید و دوست دارید آنها نیز از زندگی شما با خبر شوند. “

 

 

Xperia C3

 

مشخصات فنی اضافی شامل پشتیبانی از 4G/LTE، 8 گیگابایت ذخیره ساز و فضای مخصوص سلفی، و 1GB حافظهو مموری می باشد. این دستگاه تنها 7.6mm قطر دارد، و دارای فن آوری دو سیم کارت نیز می باشد.

 

منبع : مای تک

مدیر سایت

اخبار

دیدگاه ها (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">