-->

رسانه محبوب برنامه نویسان جوان

...رسـانـه ای پـویـا بـرای عـلاقـمـنـدان بـه دنـیای کـامـپـیـوتـر ، فـنـاوری اطلاعـات ، برنامـه نویسـی ، آموزش و

رسانه محبوب برنامه نویسان جوان

...رسـانـه ای پـویـا بـرای عـلاقـمـنـدان بـه دنـیای کـامـپـیـوتـر ، فـنـاوری اطلاعـات ، برنامـه نویسـی ، آموزش و

اسلاید شو

رسانه محبوب برنامه نویسان جوان
گنج سخن
افکارسنجی
نویسندگان
تبلیغات
وضعیت آب و هوا
اخبار فناوری

آیا امواج Wi-Fi واقعا به سلامت انسان آسیب می زنند؟

 

نوئل ادموندز معتقد است که ابری غلیظ و نامرئی از الکترون، بشریت را احاطه کرده و در خطر انداخته. او ادعا می کند که این وضعیت به خاطر استفاده از Wi-Fi، امواج تلفن همراه و الکتریسیته بوجود آمده است. او در این مورد می گوید: بزرگترین مشکل ما ایبولا نیست، ایدز نیست بلکه ابر الکترونی است. ابر الکترونی می تواند امواج الکترومغناظیسی طبیعی را نابود کند در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

باور های او در مورد امواج Wi-Fi کمی غیر عادی به نظر می رسند. تئوری های بی پایه و اساس و کاملا بی ارزش در مورد مضرات Wi-Fi در وبسایت های علمی مشاهده می شوند. اگر نگاهی به این وبسایت ها بیندازید در مورد عوارض استفاده از Wi-Fi نوشته شده: وای فای می تواند باعث ابتلا به سردرد، تومور های سرطانی، بی خوابی شود، در رشد جنین مشکلاتی پدید می آورد، روی رشد سلول ها تاثیر می گذارد، به عملکرد مغز آسیب می زند، فعالیت مغز را در زنان (نه مردان) کاهش می دهد و تپش قلب را بیشتر می کند.

ولی هنوز هیچ گواهی در این مورد وجود ندارد. سازمان جهانی بهداشت که بطور گسترده ای روی تاثیر امواج الکترومغناطیسی روی بدن انسان تحقیقات انجام داده است در این مورد اعلام کرده:

هنوز هیچ شواهدی ثابت نمی کند که امواج الکترومغناظیسی ضعیف می توانند روی سلامتی انسان تاثیر داشته باشند. بر اساس تحقیقاتی که اخیرا حول این مسئله انجام گرفت هیچ شواهدی اثبات نمی کند که وجود امواج الکترومغناطیسی با قدرت پایین توانسته روی سلامت بدن تاثیر منفی داشته باشد.

تنها در صورتی امواج الکترومغناظیسی می توانند برای سلامت بدنی مضر واقع شوند که مصرف کننده طرز استفاده ی صحیح از وسیله را نداند. امواج وای فای ۱۰۰۰۰۰ مرتبه از امواج مایکروویو ضعیف تر هستند و معمولا مصرف کننده از فاصله ی بیشتری از آن استفاده می کند.

 آیا واقعا امواج Wi-Fi به سلامت انسان آسیب می رساند؟!

نوئل ادموندز

امواج الکترومغناطیسی می توانند کوتاه یا بلند باشند. هر چقدر این امواج کوتاه تر باشند خطر بیشتری ایجاد می کنند مثل امواج فرا بنفش، اشعه ی x و گاما. امواج بی ضرر امواجی مثل موج رادیویی هستند.

با وجود سال ها تحقیق و بررسی هنوز دقیقا ثابت نشده که امواج وای فای می تواند به سلامتی انسان ضرر بزند یا خیر. حتی این ادعا که امواج تلفن همراه می توانند به ایجاد تومور مغزی منجر شوند هنوز هم بی پایه به نظر می رسد چون از سال ۱۹۸۰ تا به حال در نرخ بیماران مبتلا به تومور مغزی هیچ تغییری ایجاد نشده است.

با این حال نظریه پردازانی مانند ادموندز هنوز هم روی اعتقاد خود پافشاری می کنند. اگر در گوگل عبارت اثرات وای فای را جستجو کنید سریعا کلماتی مانند سرطان، سردرد و بی خوابی نمایش داده می شود. این وسواس بی پایه و اساس توسط گروهی از متخصصان علمی آغاز شده و توسط شبکه های اجتماعی بدون پذیرفتن هیچ مسئولیتی پوشش داده شده.

ادموندز برای مبارزه با این ابر غلیظ و خطرناک ۲۰۰۰ یورو پول پرداخته و یک تشک یوگا به همراه USB تهیه کرده که  EMPpad نام دارد. این تشک می تواند تمام سلول های خونی را کالیبره کند و جریان امواج الکترومغناطیسی بدن را منظم کند. او برای توضیح در مورد این تشک گفته: به یک تشک یوگا فکر کنید که به کامپیوتر متصل شده است و امواج الکترومغناطیسی پالس دار تولید می کند. او این تشک را یک تکنولوژی بی نقص معرفی کرده و می گوید که استفاده از آن می تواند درد و استرس را تسکین دهد: همه چیز به انرژی وابسته است. ما توسط ذرات، مه و ابر الکترونی احاطه شده ایم بطوریکه بدن ما توسط نوعی موج الکترومغناطیسی نامناسب و نادرست تحت تاثیر قرار گرفته است

 
 آیا واقعا امواج Wi-Fi به سلامت انسان آسیب می رساند؟!    آیا واقعا امواج Wi-Fi به سلامت انسان آسیب می رساند؟!    آیا واقعا امواج Wi-Fi به سلامت انسان آسیب می رساند؟!     آیا واقعا امواج Wi-Fi به سلامت انسان آسیب می رساند؟!     آیا واقعا امواج Wi-Fi به سلامت انسان آسیب می رساند؟!

منبع : "پارسیش"

دیدگاه ها (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">